As the sun sets



 
 
Har ett tag nu bara haft stor lust att fota självporträtt, konstigt nog. Och idag gick jag ut och gjorde det! Solen var nästan på väg att gå ner men det såg inte ut att bli någon väldigt spektakulär solnedgång. Men där hade jag fel. Dessa bilder är dock från innan solen faktiskt började gå ner på riktigt. Blev väldigt nöjd med resultatet sen, mer bilder kommer imorgon.
Haha på första bilden ser det ut som om jag har färgat slingor. Och när vi är inne på det spåret har jag märkt att  på bilden på mig i headern ser det ut som om jag har dipdye.
 
OCH PÅ TAL OM INGENTING ANNAT ÄR DET IDAG EXAKT EN MÅNAD TILLS JAG SER NICKELBACK I GLOBEN OCH JAG ÄR GLAD SOM SATAN!
Kommentarer
Anonym

Älskar din blogg ska du veta ; )

Datum: 2012-08-12 Klockan: 22:36:51
Ellen (alatariel)

Fina bilder, jätte fin blur. :) (hur de nu sen skrivs. :P)

Datum: 2012-08-13 Klockan: 14:05:31 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Signe Nylander.

alltså kanske lite efter, men du är så äckligt fin på första bilden, vet inte varför men jag gillar den så sjukt mycket!!!!!!! ♥ lixom strålar ut lugn, blaaaaeh, fy så fin! sofi(n)a. (L)

Datum: 2012-09-28 Klockan: 21:41:08 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
En morots-gatäng. aka Julia

Jag må vara efter, men jag vill ändå kommentera att jag tycker att min FINA fisk, är inte bara fin på första bilden, eller alla. Hon är ju alltid vacker som en solros! Kraaaaaaam <3

Datum: 2012-10-01 Klockan: 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: