Barcelona #7

La Pedrera. Gillar verkligen det här huset!
 
Vi åkte en annan turistbuss där men åkte förbi ett väldigt fint palats. Museu Nacional d'Art de Catalunya, heter det faktiskt. Men bilden till höger är bara lite allmänkt fin, tyckte jag.
 
 
Sen kom vi ner till hamnen, där Columbus statyn står mitt i en rondell. (som jag tog ett kort med pappas iPhone på coh la ut på instagram) Man kunde även åka häst och vagn, men det gjorde vi inte.
 
Och efter middag på restaurang begav vi oss hem till hotellet igen i mörkret.
 
Tycker ni inte om bilderna från Barcelona eller vad är det? Får nästan inga kommentarer på de inläggen så jag bara undrar.
Kommentarer
Anonym

Det är jättevackert ;)

Datum: 2012-08-18 Klockan: 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: