I let my heart go

 
 
Var med Malin igår. Vi hade tänkt fota, men det blev inte så mycket av det utan vi plocka blåbär och bakade blåbärs paj. I fall ni vill ha prickiga byxor ta gärna på er ett par ljusgula jeans och gå ut i skogen pch plocka blåbär. Dock gick mina fläckar nästan helt bort, det är bara en pytteliten fläck som fortfarande syns om man kollar riktigt nära. Jag är smart, det är jag medveten om. Idag kommer även Julia hit (även fast det inte var möjligt att vi skulle kunna träffas tills skolan börjar) och imorgon ska vi åka till Vingåker. Ska försöka fixa satt det blir åtminstone ett eller två tidsinställda inlägg tills när jag åker till Malmö på Torsdag.
Kommentarer
Malin

Det var sjukt kul att träffa dig! <3

Datum: 2012-08-21 Klockan: 15:30:27
Ellen (alatariel)

Älskar den första bilden!

Datum: 2012-08-21 Klockan: 16:24:01 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: