Old picture

De senaste dagar har en massa gäss flygit förbi som tokna. Varje gång har jag så klart inte min kameran framme! Tyckte der är väldigt fint när de flyger över grå himmel. Men jag har fått ett par halvdåligt på dem. Dock är denna bild från förra året, men jag gillar den fortfarande. Bara lite bättre regierad nu än vad den var innan.
 
Hade hoppning idag. Hade gärna viljat ha Fille men jag fick Cojan istället. Det funkar ju det också. :) Men det gick sådär, antingen var hon alltför pigg eller så ville hon inte alls.
SEN FYLLER FRIDA ÅR IDAG SÅ GRATTIS TILL DIG! ♥
Kommentarer
isabella

gratta henne från mig! ida fyller ju även år igår, jag minns att både frida och ida fyllde år på samma dag hihi. (:

Datum: 2012-08-31 Klockan: 07:25:26 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Ellen (alatariel)

Jätte vacker bild. :)

Datum: 2012-08-31 Klockan: 15:52:49 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: