Skåne

 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag alltså kommit hem från fina, fina Skåne där jag hälsat mina två sysslingar. Har hunnit med att göra allt möjligt. Haft roadtrip med pappa och åkte till Falsterbo, Smyghuk (så kan nu skryta med att jag har stått på Sverigers sydligaste punkt) och en massa annat. Men mest har jag ju varit i Malmö hos släkten. De hade i alla fall två söta katter. Svea den gråa katten och Saga den svarta. Blev lite förälskad i henne, hon var bara så speciell. Saknar henne! Hade det riktigt kul i alla fall.
Haha, tack för alla kommentarer jag har fått medan jag vart borta. Hah, inte en enda. Kul!
 
Åkte förbi en ridskola där de var en stor hopptävling, men kamera batteriet hade då dött. Men efter mycket "snälla" fick jag åka tillbaka hem och ladda kameran och sedan fota lite där. Kommer bilder från det snart. Har ju aldrig riktigt fotat någon hopptävling eller annan ridtävling förut så det var roligt.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

UNDERBARA bilder!

Datum: 2012-08-27 Klockan: 14:03:03 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: