But it flew away from her reach

 
Gick lös på redigeringen i Photoshop. Haha, men det blev ganska coolt tyckte jag.
 
Idag var ju i alla fall sista dagen på ridlägret. Fille var allmänt stressad i boxen. Men han var lugn och fin när vi hoppade och hoppade riktigt bra för det mesta. 
Andra passet var barbacka, kan väl börja med att säga att jag nu har 95 gånger kvar att ramla av nu. Då hade vi massa kul med serpentiner runt hinderstöd, flytta flaggor från en plats till en annan & rida genom bommarna som låg på marken på olika sätt t.ex. som ett hörn. Han gick fint först, hade lite svårt med en av bom-övningarna men annars riktigt fint. När vi skulle galoppera for han iväg i världens studsigaste galopp (och han har ändå annars en väldigt rund, mjuk och behaglig galopp) som också var alldeles för pigg och när vi skulle sakta av gick det knappt och tillslut studsade jag av. Dock var det nog min minst allvarliga avramling. Hahaha, men jag satt upp barbacka igen direkt efter och galopperade faktiskt 3 gånger till. Inte för att det blev lugnare då direkt, det gick inte att få honom att minska. Sen tävlade vi lite med en bana med alla övningar och jag kom två, trots att han blev lite seg då.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte vacker bild!

Datum: 2012-12-31 Klockan: 11:26:57 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: