But you came along and you changed everything

 
 
Det är så sjukt mysigt med snö, allt är inte mörkt och trist längre utan allt är bara ljust och fint. Kallt är det, men mysigare än slaskigt grått, regnigt väder. Har blivit medlem på Pottermore, kulkul. Någon annan av er som är medlem där? Jag blev en Ravenclaw i alla fall, woopwoop.
 
Red finaste Sally idag. Det gick väl okej, men hennes vänstervarv var katastrofalt. Hon bara lutade sig innåt och ville inte forma sig alls, men högervarvet var fint. Hon ville dock aldrig riktigt lossna i formen utan sprang med huvudet alldeles för högt upp nästan hela lektionen. På bommarna gick det bättre, hade små problem med de upphöjda bommarna och sprang undan någon gång och sådär. Men mysig är hon, somande i min famn ett par gånger. Myshästen!
Kommentarer
Anonym

Jaa, snöö ärr vaackert :)

Datum: 2012-12-06 Klockan: 22:07:57
Signe Nylander

Sv: Ååh, ja, jag älskar quornbiff, krispigt och salt.. med tzatsiki, mumma! Så du har gått över till 100% nu? :) Ja, tänkte snacka med skolan efter jul, måste lixom ha mina sista köttbullar.. ;) Äter du fisk? :)

Datum: 2012-12-07 Klockan: 19:27:08 Blogg/hemsida: http://signenylander.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: