Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

 
 
Lite fler ovisade bilder från trippen hem från Barcelona i somras. Kände för att lysa upp lite bara i vintermörkret! Men tycker dem är riktigt coola, för ljuset var så himla coolt. Detta är precis över Barcelona så det är det man kan urskilja på både bilderna.
Andra dagen på ridlägret idag. Hoppningen gick riktigt bra och var väldigt kul. Vi hoppade först 5:on halva och han hoppade fint nästan alla gånger. Lite segt de första gångerna. Sen hoppade som en kortare bana med först två sen tre hinder, två upplagna och en oxer. Det gick bra först, sprang undan på oxern en gång och galopperade iväg en sväng med mig. Men efter det gick det så himla super bra. Kanske den bästa hoppning vi har haft tillsammans tror jag. Jag märkte att han tyckte att det var riktigt kul och då tyckte jag att det var riktigt kul också. Efter det var det dressyr och han var stel och ville inte forma sig först. Men jag kämpade och kämpade och en halvtimme in i passet lossnade han och gick så himla fint. Var hur svettig som helst efteråt.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Sjukt fina bilder!!

Datum: 2012-12-28 Klockan: 14:24:57 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: