Fireworks

 
 
 
 
Om 6 timmar är det inte 2012 längre och vi kommer aldrig få uppleva det igen. Det är en konstig känsla egentligen. Men egentligen är det inte så mycket som ändras, och det känns så hela året. När man sen ser tillbaka på början av året, det är då man inser hur mycket som hinner hända under ett år. Jag hoppas att 2013 ska bli lika bra - om inte bättre - som 2012. 
 
Dessa bilder hittade jag i alla fall från förra årets nyårsafton och jag blev helt kär i den med den röda röken. Gillade dem för att de var väldigt ovanliga och speciella och inte som alla andra fyrverkeribilder. Fattar bara inte varför jag märkt dessa bilder innan, måste varit blind.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)

Datum: 2013-01-01 Klockan: 19:02:10 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: