Hur det egentligen ser ut

 
 
 
Ibland beter sig Major som på mellersta bilden, är jättemysig och söt, och sen har han ju sina ögonblick. (se: de andra två bilderna) Haha, första är ju så fulsöt så jag vet inte vad. Charmig han är, den där.
Detta är fler bilder från denna fotografering. Denna fotograferingen var ju inte direkt förbered så jag är ju klädd som jag är klädd med trettio lager kläder, haha. Bättre det än att frysa till döds i kylan!
 
Förlåt för all uppdatering, mitt lilla sjukmarthon fortsatte och jag fick b.l.a. öronninflamation också och går på pencilin nu. Men är frisk nu och är tillbaka i skolan och hann vara i stallet en stund idag och sköta om Fille-Fjonkan. Och idag var en bra dag i Filles värld och han var jätte mysigt och glad, sånt är alltid kul. 
Kommentarer
Malva

Hej lilla Aifos Persson, är du sugen på lite teater imorgon klockan halv sju på Nyköpings teater? Du är hjärtligt välkommen!

Datum: 2012-12-20 Klockan: 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: