Mr. Ferdy (varning för fula bilder)

 
 
 
Lite bilder från i förrigår när jag red Ferdy. Faktiskt de absolut första bilderna på mig och honom. Har innan bara haft en enda video där jag hoppar honom, den är suddig och den gången gick det jätte dåligt och jag red som en kratta. Fast dessa inte är riktiga bilder, utan PrintScreens från en video Frida filmade. Därav den usla kvalitén. Synd att hon gick ner i stallet när vi skulle galoppera och jag flög av, annars hade vi haft det på film vid det här laget. Måste ha sett väldigt roligt ut med denna lilla ponny som bockade allt han kunde. Haha! 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! :)

Datum: 2012-12-05 Klockan: 19:21:15 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: