Red dots

 
Hellu, folks. Har jag nämt att jag gillar bokeh bilder? Tycker dem är så mysiga och fina!
 
Var på ridläger idag. Fick Fille som jag ville, wihoo! Första passet var dressyr och jag fick testa att ha snodd (en typ av hjälptygel) på honom, den satt dock inte hårt utan ganska löst. I början gick han helt okej, men på slutet gick han verkligen SÅÅÅHÄÄÄÄÄR fint att jag bara ville hoppa runt och dansa av glädje.  Han gjorde det inte gratis skulle jag inte säga så vi både var riktigt svettiga efteråt. Blev lite pigg i galoppen bara. Men det har jag lite överseende med för att ingen hade ridit honom sen jag gjorde det i Söndags. Andra passet var markarbete och det gick mycket sämre, i början var det helt okej och jag kände precis att huvudet började sänkas neråt i fin form när vi skulle galoppera och allt bara blev pannkaka. Han bara tog bettet och stack hela tiden och var allmänt jobbig. Arbetet med bommarna blev väl helt okej annars. Imorgon taggar vi hoppning första passet och sen dressyr igen! Och då jäklar ska han gå lika fint som idag.
Kommentarer
Signe Nylander.

Haha, aw, FILLE som jag VILLE, vilken rimtalang alltså! :D Vad kul att det går bra! Själv blir det ingen hårdridning, eftersom att vi inte har något ridhus, haha. :( Kram på diiig! (och på mig) (L)

Datum: 2012-12-26 Klockan: 23:54:53 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Jätte fin bild!

Datum: 2012-12-28 Klockan: 15:33:08 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: