Every teardrop is a waterfall







Just nu har jag lite bildbrist, men idag ska jag till Major igen så det kanske blir lite mer bilder därifrån. Om ni inte har tröttnat på dem, såklart. :)

Ni undrar säkert varför jag och Julia stirrar på er med våra låtsas magar i mitten av dessa bilder. Men det är för att den lilla muppen fyllde 13 år igår och jag ville bara säga grattis en extra gång, tros att hon just nu antagligen är på Mallorca och har det trevligt.
Men jag ville bara också ge något tillbaka för alla de gångerna du sagt hur mycket jag betyder för dig. Trots att vi knappt känt varandra i ett år tror jag aldrig jag har haft en vän som du. Jag känner bara att jag inte säger det till dig tillräckligt ofta, utan det blir du som jämt och ständigt säger samma sak till mig. Du är världsbäst, min fina vän!
Kommentarer
Signe Nylander.

Lite komiskt att jag lyssnade på "Every teardrop is a waterfall" just som jag läste detta inlägg.. :) ♥

Grattis till dig från mig med Julia, kära skypekompis.. ;)

Datum: 2012-06-12 Klockan: 15:02:45 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Signe Nylander.

Vi får fixa det igen! utan min lillasyster.. T___T och med en mick och kamera som fungerar. '-' ♥

Datum: 2012-06-13 Klockan: 08:15:15 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Gillar vattendrops bilderna. :)

Sv: Tack så mycket.

Datum: 2012-06-13 Klockan: 16:18:18 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: