Now it's to late for you and your white horse to come around



Tyckte det var lite ironiskt att jag lyssnade på låten White Horse med tanke på bilden. Opal (som han heter) står i samma hage som Major...
Ridpasset med Major igår gick väldigt bra. Det var första gången Kerstin inte var med så Major var lite ängslig i början, men sen blev det bättre. Frida red ut en bit med honom medan jag red själva ridpasset i ridhuset. Jag testade lite skänkelvikningar med honom vilket jag aldrig testat med honom förut. Det var bra mycket roligare att göra det med honom än med de envisa ponnyerna på ridskolan! Det enda som gick snett var när jag skulle fatta galopp för andra gången för då var han så taggad att han vrålstartade och bara for iväg i världens galopp, men som tur var hann jag få stopp på honom in han verkligen fått upp farten. Han har ju varit galopphäst en gång i tiden och jag vet hur snabb han kan bli.
Har lite bilder på när Frida rider ut med Major som jag tyckte blev fina som kommer snart, hoppas jag.