10 saker du inte visste om mig

                             Gör som alla andra och lägger ut en bild på mig själv helt osminkad (ironi, ironi)
 
• Jag hatar att dricka ur plastmuggar (alltså hård plast!), jag tycker det är jätte äckligt av någon anledning
• Den värsta ätbara jag vet är korvstroganoff, lök och paprika
• När jag var liten var jag väldigt, väldigt blyg och lite av den blygheten kan komma fram även idag. Men jag är inte särskilt blyg idag egentligen
• När jag verkligen vill ha något ger jag mig inte för än jag får det, vilket som tur var inte händer så ofta eftersom jag avskyr att spendera pengar
• Jag har väldigt lätt att vara glad för ingenting, och även att vara ledsen för ingenting
• Jag har storlek 38 i skor
• Jag har som barn hela tiden gå runt och tyckt att jag hade gröna ögon trots att mina ögon var blåare då än vad de är nu
• I fall jag skulle skaffa katt skulle det var en ragdoll, de är så gosiga
• Jag har väldigt varierad musikstil och kan både lyssna på soul och tycka det är helt underbart bra och samtidigt lyssna på hardcore eller deathmetal och tycka det är lika underbart bra
• Jag älskar att vara sarkastisk men folk som inte känt mig så länge hör oftast inte när jag är det och tror att jag är seriös, haha
 
Skulle vara roligt om ni kommenterar om ni redan visste något av dem! :)
Kommentarer
Ottilia

Jag älskar den sista punkten! Den stämmer in så bra på mig också. :-D

Datum: 2012-06-23 Klockan: 00:55:36
Ebba

Du kan skicka dem till [email protected]
Bilderna på dig och Fille blir jätte bra!!!!

Datum: 2012-06-23 Klockan: 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: