Broken up, deep inside. But you won't get to see the tears I cry.

 
 
Lägger ut lite på mig, vilket alltid får mig att känna mig väldigt egoistisk av någon anledning, världens sötaste lille Mario och min ascoola tröja. Dessa är tagna för ett par dagar sedan men har inte kommit ut förän idag. Tyckte första bilden var ganska cool på något sett, även fast jag avskyr att se mig själv på bilder. 
 
Red Major idag. Han var allmänt underlig hela tiden, betedde sig inte som vanligt. När jag red fram honom i ridhuset var han stel, seg och spänd vägrade gå nära dörren om han hörde något. Han exploderade i galoppen, ställde sig lite på bakbenen och for iväg all världens väg. Han brukar kunna busa till det ibland och köra iväg med mig men aldrig såhär. Fick stopp på honom snabbt som tur var. Resten av passet försökte jag lugna ner honom och få honom att lyssna, men inget släppte. Fick dock till en lagom fin galopp efteråt med fin fattning, men dock ökade han mycket i den också tillslut. Och från start till slut var han bara spänd och stel. Men vi tror att det har att göra med att han fick broddar igår, och inte har fått gå med dem än. Hoppas han lugnar sig till på Söndag!
Kommentarer
Anonym

Ja, vad ska man säga..du tar alltid så fina bilder, första är fantastisk! :)

Datum: 2012-12-01 Klockan: 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: