I'll jump in front of a train for you

 
En bild jag och Malva tog vid tågrälset igår. Haha, kände sig lite halvt självmords benägen när man står där mitt på ett tågräls. Tyckte om den här bilden i alla fall!
 
Kom precis hem från ridningen där jag fick min lilla favorit Welshponny, Ferdy. Han var ju min favorithäst under en period är fortfarande en av dem. Har inte ridit honom på ett tag nu så det var kul! Det gick väl helt okej. I början i skritten och traven när vi gjorde bla. skänkelvikningar gick han på bra men när vi skulle vända in på medelliinjen och galoppera ut till väggen en bit gick det tydligen inte alls för sig. Undrade lite om det var något jag gjorde väldigt fel men Åsa sa också att han var väldigt, väldigt lat idag. Konstigt, han som brukar vara så himla pigg annars. Lite galopp fick jag ju till men då fick jag sparka på massor för att han skulle hålla igång. Sen hade han lite cirkus med mig när jag skulle lägga upp stigbyglarna och gå ner till stallet igen. Han hoppade runt en massa varv, gick rakt över mig flera gånger och sparkade någon gång lite mot en annan häst. Han hade nog vaknat på fel sida idag, tror jag. Lilla plutten. ♥
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Jätte fin bild! :)

Datum: 2012-11-02 Klockan: 15:03:03 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Anonym

AWESOME BILD!

Datum: 2012-11-03 Klockan: 11:30:28
Jullan

Love this. Beatiful. FLAWLESS! X3

Datum: 2012-11-09 Klockan: 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: