En sak jag fick reda på igår om min favoritponny

 
En lustig historia det hela. I Juni 2010, alltså ett år sedan nu, när jag precis fått min första systemkamera och tre månader innan jag började rida var jag och mamma inne och fotade i en hage på hennes förra jobb där de hade lite hästar på sommarbete. Jag hittade dem bilderna igår och tänkte att en av hästarna var väldigt lik Fille. Jag tittade på nya bilder på honom och såg att deras teckning var identiska. Så det var alltså han jag stod där och fotade och som både jag och mamma klappade och tyckte verkade så snäll. Haha, tänk om jag hade vetat då att han en dag skulle bli min favorithäst. Det trodde jag nog inte då i alla fall. Det är ju inga fantastiska bilder, men don't blame me. Men egentligen, hur stor är chansen? En annan av hästarna som stod i den hagen är även hästen Sjuan på ridskolan, och tror att den helt vita hästen är Kakan som fanns förut i stallet som jag red en gång. Haha, på nästan alla bilder kan man se honom äta eller ha något ätbart i munnen. Min lilla matvrakshäst!
Tyckte bara att detta var en liten rolig upptäckt. Hade ju även skötardag idag, och Fille var hur glad som helst idag. Kul-kul! 
Oh, vad jag älskar denna häst. ♥
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Vilken rolig historia! :D

Datum: 2012-10-07 Klockan: 10:08:02 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Signe Nylander.

Haha, vilken slump! :D Ni är så fina, fille&sofia. ♥ näst sista bilden, kolla hans blick, haha! spelar lite tuff, "seriöst, gå nu, jag käkar." haha, naw. ♥

Datum: 2012-10-07 Klockan: 21:53:14 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Ellen (alatariel)

Kunde inte kommentera i inlägget ovanför, men tycker bilderna som du tagit var jätte fin! Gillade färgen. :)

Datum: 2012-10-08 Klockan: 12:58:02 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Ellen (alatariel)

Sv: Tack så jätte mycket! :) ♥

Datum: 2012-10-08 Klockan: 13:07:45 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: