En vinter kväll för vad som känns som en evighet sedan

 
 
 
Rotade ingenom lite bilder från i vintras, här är lite från en kväll hemma hos Julia i Januari någongång. Tänk vad annourlunda vissa saker var då och vilka saker som är precis som förut.  
Jag har efter tretton böcker läst ut Syskonen Baudelaires olycksaliga liv- serien och vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är världens vackraste böcker tillsammans med HP och HG, jag är allmänt glad, jag har jätte lust att bara sätta mig ner och skriva världens längsta berättelse om ingenting p.g.a skrivarglöden som bränner i fingrarna, Amy Lee's röst är så fantastisk att jag bara... aaah, jag skulle kunna skriva en hel bok om alla tankar som rusar runt i mitt huvud just nu men får nöja mig med dessa rader, jag saknar min finaste Bacardi, mina vänner är bäst och jag funderar på att bli vegetarian, får se hur det går. Punkt.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Härliga bilder! Verkligen älskar ljset på den första bilden! :) Jag har aldrig läst Syskonen Baudelaires böckerna, kanske man borde göra det nångong. Undrar lite vad HG är förkortat av?

Datum: 2012-09-15 Klockan: 16:37:13 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: