Friendship

 



Här är det jag skulle fota idag. Min fina kompis Bella och hennes häst Nisse. Eller egentligen är det inte hennes häst, utan sköthäst. Men hon rider honom varje dag och det är hon den enda som gör! Vi skulle egentligen fotat henne och hennes andra sköthäst Dilba men det hann vi inte, tyvärr. Ska försöka fixa det en annan gång. Zamanta kom ville även vara med tillsammans med sin häst Rollex. Bellas lillebror Rasmus fick agera assistent. Tänkte bara säga att Nisse och Rollex står i samma stall där Topsan stod, min gamla sköthäst som ni vet vem det är om ni har hängt med sen förra bloggen. Detta är dock inte från "riktiga" fotograferingen utan när jag och Bella väntande på att Zamantha skulle bli klar, så de är väldigt spontana men jag gillade dem verkligen. Men första var det något lite speciellt med. Som ni ser blåste det ganska mycket. :) Haha.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Härliga bilder!

Datum: 2012-09-08 Klockan: 18:09:25 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: