I love you to the moon and back



Fick min finaste Fille på ridningen idag. Det gick ganska bra, förutom att han hade en av sina dagar då han bestämt sig för att att bara rusa iväg och inte lyssna på ryttaren alls. Ännu bättre att vi hade mycket lydnadsövningar idag också. Men han är så fin ändå! ♥ Frida tog lite bilder på oss innan vi börjat rida. Tyckte denna var lite gullig. Det var även så att hon och hennes kompis skulle be om att få vara skötare på en varsin häst och då hörde jag hade Fille var ledig så jag tänkte att varför inte. Så nu är jag hans skötare på Tisdagar och Torsdagar, dock innebär det inte så mycket, inte extra ridlektioner eller något sånt utan bara ta hand om dem om man vill. Men det är ju kul det också! Min fina lilla pojke.
 
Blev inget Nickeback igår. Efter att Daughtry, förbandet, hade spelat hade jag så ont i magen att jag låg på golvet och grät så sjuksystern på Globen tyckte att jag genast skulle åka till sjukhuset. Efter tre timmar där kom vi inte fram till mycket utan vi trodde det var matförgiftning, det var inget väldigt allvarligt i alla fall. Grät också lite för att jag missade konserten, men tydligen hade det inte varit så fantastiskt så jag missade väl inget. Men nästa gång de kommer till Sverige, då är jag redo och frisk förhoppningsvis.
Kommentarer
Anonym

Så synd, det där med konserten, bilden är fin :)

Datum: 2012-09-13 Klockan: 22:26:39
Anonym

synd!!

Datum: 2012-09-16 Klockan: 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: