You're so close to me that you nearly die

 
Förutom bilden jag tog på Julia med paraply tog vi lite bilder tillsammans också. Hade ju dock inget stativ eller fjärrutlösare tillgänligt så det blev ett bord och att ställa in fokusen och sedan springa upp på studsmattan och hoppas på det bästa. Blev inte fantastiskt bra bilder men denna var okej. Hade halv troschock på bilden, haha, så var tvungen att redigera bort det, därav att min ben kan se lite skumma ut. Jag vet att det är jäääätte fint att jag har hår i hela ansiktet.
 
Åkte till stallet imorse eftersom jag har skötardag på Lördag från och med nu, sen ska jag testa att vara Lördagsvärdinna vilket innebär att man hjälper till de små barnen att sadla och möjligtvis leda dem medan de rider. Hade egentligen inte värdinnadag idag, men fick hjälpa till med Ferdy, Fille och Cojan. Fille var ovanligt glad med Cojan var ovanligt sur och mest högg efter en eller försökte sparkas. Konstigt! Sen mockade jag och Frida i de boxar som behövdes och skötte om stallets egna lilla shetlandsponny, Härold. Var riktigt kul faktiskt!
Kommentarer
isabella

svar: tack, det är snällt att du bryr dig eller hur man ska uttrycka sig.. (: (l)

Datum: 2012-09-22 Klockan: 15:15:07 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Ellen (alatariel)

Härlig bild Sofia! :)

Datum: 2012-09-22 Klockan: 16:18:23 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: