I'll be lost until you find me

 
 
Åh, Paramores nya album kom ut idag. GUD VAD GRYMT BRA DEM ÄR ALLTSÅ! Vet inte riktigt vad jag förväntade mig faktiskt, men jag vet ju att deras singlar som dem har släppt innan har ju varit bra men väldigt annorlunda från deras tidigare album. Fast jag tycker i princip om varenda låt på albumet, tycker det en rolig blandning med massor av helt olika låtar. Men tycker faktiskt att dem är bättre än någonsin nu, deras musik känns lite mer udda nu men jag älskar det. Men det var faktsikt nästan fyra år sedan dem släppte sitt senaste album, så jag tror inte att jag hade förväntat mig exakt samma gamla låtar. Tycker att Part II är bästa låten på albumet! Det är typ som en "del två" på deras tidigare låt Let the flames begin, som jag på tal om ingenting är en av deras bästa låtar enligt mig. Dem har ju ändrat lite på sitt sound, men jag tycker ändå det känns som Paramore. Världens bästa band, helt klart. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: