It's just a spark


 
 
Ett par iPhone bilder från idag. Jag, mamma och hennes förra jobbarkompis Liga åkte ut till ett ställe och promenerade lite. Gud vad fint det var! Det gick en lång bro ut till en liten ö som man kunde gå runt på där vi gick runt sen gick vi runt i "samhället" där och kolla runt lite.. Jätte mysigt verkligen!
Fick reda på att en i min ridgrupp hade kollat igår på det högsta hindret vi hoppade igår och sett att det tydligen inte alls var 80cm, utan mellan 85-90. Haha, jag trodde inte alls att det var den höjden. Kändes som absolut högst 75. Men då vet jag det. Men det känns kul att vi får hoppa lite högre då och då nu på våra hopplektioner, ett tag kändes det som om vi bara hoppade kryss på absolut högst 50. Sen hoppar vi ju också väldigt blandat nu också vilket är kul, vissa hinder är lägre och vissa är lite högre.
Kommentarer
Ebba!

SV: Tack så jätte mycket!
Jag tycker också det kändes väldigt mycket lägre en vad det faktis var!!
Jag tycker också att det är jätte roligt att vi får hoppa lite högre nu, man utvecklas ju mera då!!

Kram Ebba!

Datum: 2013-04-27 Klockan: 09:14:34 Blogg/hemsida: http://rabbitstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: