I've travelled all this way for something

 
Hej mina vänner! Idag blev det faktiskt skola, otroligt nog. Skönt att vara frisk och kry igen. Min gerbil Melwin har börjat få lite röd gegga ur nosen, efter att det har kommit tillbaka ett par gånger så googlade  jag och det visade sig att gerbiler har rött snor så det var störst chans att det var en förkylning eller allergi. Jag läste även att dem kunde bli allergiska mot spånet, och det hela verkade kanska logiskt eftersom det bara är Melwin som har fått detta. Så idag satt jag i ca. 45 minuter och rev sönder toapapper som dem kunde ha som bottenmaterial. Men Melwin verkar inte reagera på det här bottenmaterial än så vi hoppas att det ska gå över då. Men jag ska hålla koll. Annars får vi ringa och höra med någon veterinär. OOOOOOOOOOCHHHHH...
IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA KELLIN QUINN 27 ÅR! Grattis till honom. ♥ För er som inte vet det så är Kellin sångaren i bandet Sleeping with sirens (dem släpper ett nytt album i juni så jag är astaggad) och skriver alla låtar, och han är en ascool person bara så att ni vet. HAPPY BIRTHDAY KELLIN! 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Himla fin bild! ^^

Datum: 2013-04-26 Klockan: 23:11:43 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: