Reflection

 
Tyckte om denna bilden på mitt öga på något sett. Kanske för att det inte är den vanligaste bilden man får se på ett öga just på grund av färgen. Blir väldigt lätt fashinerad av ögon och tycker att det är riktigt coolt med när bilder på dem. Förresten så hade jag lyckats ladda upp videon då jag ramlar av som privat, vilket gjorde att bara jag kunde se den. Dock märkte ju jag ingenting eftersom jag är den enda som kan se den då, men tack till Clara märkte detta. Så nu är det fixat och nu går den att kolla på. Har förrresten glömt att tacka min vän Matilda för att hon var där och både fotade och filmade, tack så hemskt mycket.
Idag ska jag till stallet senare på dagen, ska rida åter i en grupp där någon var sjuk. Har ingen aning om vem jag får men det visar sig. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Helt sjukt fin! :ooo

Datum: 2013-04-03 Klockan: 13:14:45 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: