Video med avramlingen

 
Jag är fullt medveten om att det ser rejält dåligt ut, både eftersom jag skumpar i galoppen eftersom jag var tvungen att driva på. Ni har ju redan fått förklaringen i inlägget innan varför jag ramlade av och jag har ju redan sagt att det var mitt fel som inte drev på till hindret efter, han stannade till, jag flög fram, han bestämde sig för att hoppa, jag flög fram ännu mer och hängde kvar på halsen en stund tills jag gled ner. Jag tycker att de syns rätt rejält att han är trött på denna video, i alla fall om man gemför med andra videos jag har lagt upp när vi hoppar. Tycker knappt det ser ut som Fille som galopperar sådär långsamt och som mest slänger sig över hindrerna, det är ju inga stilhopp direkt. Men jag vet ju att både han och jag kan mycket bättre.
"Sometimes you gotta fall before you fly" - Kellin Quinn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: