Förvarningar (!)

 
Tänkte bara förvarna mina icke hästintresserad läsare att denna vecka kommer innehålla väldigt mycket häst. Kommer vara i stallet 6 dagar av 7 den kommande veckan. Jag rider två gånger imorgon, Major på morgonen och lektion på eftermiddagen, på Torsdag är det vanlig lektion och Söndag så börjar hoppkursen. Jag tror inte jag har nämnt något om detta egentligen men det är alltså en extra hoppträning som är en gång i månaden. Det var tänkt att jag skulle ha Fille på hoppkursen, men plötsligt skulle han redan gå tillräckligt många gånger så jag fick byta och då valde jag Bazaar istället. Lite synd, hade tyckt att det hade varit jätte kul att utvecklas mer i hoppning med Fille men Bazaar är grymt duktig på att hoppa också och väldigt rolig i hoppning faktiskt, och jag har bara hoppat honom 3 gånger så det finns ju massvis att utveckla. Har i alla fall redigerat massvis med bilder som jag kan lägga ut så mina mindre hästintresserade läsare får väl bara kolla på bilderna.
 
Skolan börjar på Torsdag föresten, vart försvann sommarlovet?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: