The revolution is outside

 
En bild från i somras som mamma tog på mig. Jag syns egentligen mer på bilden men jag beskärde den såhär. 
Jag var i stallet lite idag och skötte om Fille, sen fick jag släppa ut honom i hagen. Jag smackade och viftade lite med händerna så han satte av i full galopp. Glad häst! Imorgon är det hopptävling, jag är inte med själv men min lillasyster och en del vänner är ju med så jag är och kollar i alla fall. Gud, har sjukt mycket inspiration till hästar nu. Jag vill verkligen rida och hålla på med hästar, speciellt Major inspiration har jag just nu. Vi var ju i en enorm svacka i vintras men nu minns jag inte senast det gick dåligt. Skulle kunna rida honom varje dag just nu. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: