Try to forget love, 'cause love's forgotten me

 
 
 
Igårkväll, efter att jag kom hem från Grönan med huvudvärk, så fotade jag lite självporträtt. Helt ärligt är det väl inte det bästa jag vet, då jag anser själv att jag inte göra mig bra på bild alls. Därför föredrar jag då att köra på "allt hår i ansiktet"-poser av olika slag.
Hade det i alla fall väldigt trevligt på Grönan trots vissa regnskurar då och då. Jag har sjukt fina vänner, bara så att ni vet. Har saknat dem hela sommarlovet så det var kul att få träffa dem, bara synd att Max inte kunde följa med som sagt.
I alla fall, idag ska Frida ut och rida gamlingen i den nya repgrimman vi köpte för några dagar sen så jag hänger väl med som mentalt stöd. Skämt åsido. Jag kommer mest sitta i bilen och tråka och sen agera skitjobbig, ofrivillig ridlärare även fast Frida inte vill det som den snälla storasyster jag är. Helt enkelt det vanliga. Men tills vi åker lyssnar jag på Decoy av Paramore. Den låten är sjukligt bra, därför fick rubriken bli från den låten. LYSSNA PÅ DEN! 
Kommentarer
Ebba LAGERSTRÖM

Jaa, när man gör så blir det bara patetiskt tycker jag!! ;)

Datum: 2013-08-13 Klockan: 17:02:48 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: