I'm breaking out of this town like a renegade

 
Nu har Julia varit här och sovit över en natt, vi var ute på åkern och fotade igår när det var dimma ute, det var ganska mörkt så ljusförhållandena var inte så bra och många bilder blev väl ganska dåliga. Bilden här över är alltså därifrån och har ca. 14 stycken till att redigera klart. Sen idag hade vi en inomhus fotografering som jag inte har kollat resultatet på än men jag tror inte bilderna blev jätte bra därifrån, inget fel på modellen som ni säkert redan kan se utan jag vet inte riktigt bara. Men jag är så tacksam över att ha den här tjejen som min bästa vän. 
Aja, mer bilder kommer. OCH IMORGON KOMMER SIGNE HIT, ASDFGHJKL! 
Kommentarer
EBBA LAGERSTRÖM

GRYMT FIN BILD! <3

Sv : Tack Sofia!

HAHAHAHAHAHA. Vi har känt varandra i 2 år & nu lägger tu märke till mitt hår, du är bara för go Sofia! <3

Datum: 2013-12-28 Klockan: 10:27:08 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se
EBBA LAGERSTRÖM

Sv : Så lite så! <3

Hahahaha, kommentaren lät bara så himla rolig, förstår ju själv att du sätt mitt hår innan. ;)
Tack så jätte mycket också! <3

Datum: 2013-12-28 Klockan: 11:11:53 Blogg/hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: