They say it gets easier but they lied

 
En till bild på Toyboy och Major. Jag vet inte om jag kan ursäkta för att jag inte har bloggat, för jag har mått otroligt dåligt. Fast det var rätt roligt att logga in till en blogg av massa fina kommentarer men allt försätter att bli sämre och sämre och jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vill verkligen må bra men allt är bara för jobbigt. Jag fick tre kraftiga panikattacker inom loppet av inte ens 12 timmar häromdagen och allt blir bara för mycket helt enkelt. Kommer prioritera min hälsa nu så vi kanske inte hörs så mycket. Skriver väl kanske om ridlektionen imorgon om jag orkar men vi får se.
Kommentarer
Signe Nylander

Sms:a mig, kika mig, ring mig, snapa mig - anytime när du känner för det! ♥ Du vet vart du har mig.

Datum: 2013-12-06 Klockan: 18:11:01 Blogg/hemsida: http://nylandersigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: