Barcelona #8

 
 
 
 
 
 
 
Hitta massor av  bilder från Barcelona i somras. Klicka här för att se fler bilder från Barcelona!
Fick tidigare idag världens Barcelona abstinens, började nästan gråta. Fast nja... 
Har nog aldrig saknat en semester så mycket som jag har saknat att vara där. Saknar verkligen värmen just nu. Åh, så sjukt jäkla underbart det var! Orkar inte. Jag hade ju dock varit i Spanien tre gånger innan detta, men resan till Barcelona slog allt. Så otroligt mysigt var det bara. 
Kommer på tal om det förmodligen åka till Spanien en femte gång i sommar, då till Mallorca som jag faktiskt varit på förut men inte just på stället dit jag kanske ska. Inget är bokat eller så men det är nästan bestämt. Hoppas att det blir av och att det blir kul i så fall.
Vi har i alla fall besök av min lill-kusin, Emil, nu i helgen. 2 månader ungefär är han nu. Så himla söt! Han har växt lite sen vi såg honom sist. Lite större och lite mer närvarande. Mysigt. Fast just nu skriker han mest, då är det ju lite mindre kul.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: