Frågestund

 
Jaha, nu tänkte jag att jag skulle ha en frågestund. Var ju ett bra antal månader sedan sist. Alla frågor är tillåtna, eller ja, det kan man väl diskutera. Det finns säkert något ni har gått och funderat över, eller bara inte förstått. Det kan vara bara allmänt om mig, om Major, om Fille, om Mario, om något foto jag har lagt ut, om min kamera, ja, vad som helst. Ska försöka få så många frågetecken uträtade som möjligt. Fråga gärna så mycket ni kommer på, många frågor ska det bli. För det är alltid kul! Kommer svara i en video sen.
Blir det alldeles för få frågor har jag nog en annan frågestund om ett tag och svarar på alla i en och samma video senare.
 
update; I alla fall, nu är jag i Göteborg på hotellet. Har varit och hälsat på min två veckor gamla kusin Emil nu, han är så söt jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.  Det fanns internet och sånt här. :) Men sen på Lördag åker jag som sagt till Essa i Köping och är där i tre dagar ungefär så sålänge får ni ställa massvis med frågor till mig.
Kommentarer
Men Gissa!

Tänkte inleda frågestunden med lite random frågor!
1. Om du hade rabies, vem skulle du då bita först?
2. Visst är din favoritfärg lila?
3. Gillar du Mario? (spelet och kaninen)
4. Jag har en penna? Som är röd?
5. Varför loggar du aldrig in på skype?
6. Vad är ditt roligaste skämt?
Kröööm Julia :3
7. Nu ska jag äta frukost!

Datum: 2013-01-04 Klockan: 16:06:26
Mullvaden

Hur mår du? ^^

Datum: 2013-01-04 Klockan: 16:38:30
BLHÖ-BLHÖ;)

1. Varför är du så rolig?
2. Tycker du att jag är en znel pånni hest som dricker lesk?
3. Gillar du läsk??

BLÖH-BLÖH-BLÖH!

Datum: 2013-01-04 Klockan: 22:06:35 Blogg/hemsida: http://bffryttarna.blogg.se
isabella

Varför fotar du så bra?
Vad ska du köpa nästa gång som tillskott i din kamerautrustning?
Din favorit fotoblogg (gärna någon som inte är så himla stor som typ lina flodins, nevnarien, michaela dahlstrom och dom haha)?

Kram isabella!

Datum: 2013-01-06 Klockan: 20:39:00 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Matilda :)

Drömkamera?
Om du skulle få fota med vilken proffsfotograf som helst, vem skulle det vara? :)
Vad tycker du om att ha fått betyg?

Datum: 2013-01-06 Klockan: 22:24:37
sofia

favorit mat?
favorit tv program?
varför började du blogga?
varför började du rida,och när?
värsta som hänt dig?
favorit djur?
bästa klädesplagg?
när är du född?
bästa skolämne?
favorit årstid?
favorit foto?

där var nu några:)

Svar: Tack så hemskt mycket. :D
Sofia Krantz

Datum: 2013-01-09 Klockan: 14:06:49
Frida you know

Mina frågor:
1.Brukar du gå i sömnen?
2.Om du fick åka till vilket land du ville vilket skulle du åka till?
3.Vilka är dina favorithästar ett till tre?
4.Fille/ Bacardi
5.Cola/sprite
6.Vitt/svart
7.Inne/ute
8.Rida i ridhus/Rida på ridbana
9.Vem är din bästis

Datum: 2013-01-10 Klockan: 14:51:03
Åh, vilken härlig dag.

-

Datum: 2013-01-12 Klockan: 21:02:55
Anki.com

1. Vad var det bästa med Barcelona?
2. Tycker tomten är tjock?
3. Tycker du Recycling är vilktigt?
4. Vilka fobier har du?
5. Äter du sladdar?
6. Favorit färg?
7.Visst är Julia en säl?
8. Vilka instument kan du spela och vilka låtar/visor? :*

Datum: 2013-01-12 Klockan: 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: