Två gamla bilder på fina hästar

 
 
Två gamla och ovisade bilder jag hittade. Först på mig och finaste Major utanför ridhuset, sen på mig och världens bästa ponny, Fille. Lite trött ser han ut tycker jag. Titta underläppen, hahahahahahahaha!
Red Agge idag, den enda hästa jag VERKLIGEN inte gillar. Finns väl inte så mycket att säga, stretade emot när jag försökte ställa honom (gick dock i form en kortare bit i skritten), var halvt skänkeldöv, stannade nästan hela tiden och ville inte galoppera längre än några sekunder trots att jag försökte vara på med benen och smacka på. Så jag önskade Fille till nästan veckas hoppning så Åsa inte får för sig att jag ska hoppa Agge istället. Så jag håller tummarna!
Längtar verkligen efter Major just nu. Åh! Ska bli så kul att rida honom på Söndag.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Så fina bilder!

Datum: 2013-01-25 Klockan: 18:13:04 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi
Malin

Varför tog du bort videon på dig och mig? Jag älskade ju den! :DDD

Datum: 2013-01-25 Klockan: 21:23:13 Blogg/hemsida: http://www.mallisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: