Why did you have to go and make things so complicated?

 
 
 
 
Lite bilder från nyårsafton. De flesta var suddiga eftersom jag inte har något stativ just nu. Men dessa blev coola tycker jag! Är egentligen ganska rädd för fyrverkerier, men att fota dem klarar jag av om det blir fina bilder.
 
Tänkte att jag sätter igång en frågestund medan jag åker till Göteborg. Kommer ett inlägg om det senare. Efter att jag har varit i Göteborg kanske det också blir så att jag åker och hälsar på Essa i Köping ett par dagar eller så. Så uppdateringen kommer nog inte finnas alls men ni får istället skicka in massor av frågor till frågestunden så blir jag glad. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Fint! Tycker speciellt om den första och tredje! :)

Datum: 2013-01-03 Klockan: 13:05:24 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: