Bye bye Spanien!

 
Hej på er! Idag åker jag alltså hem efter 16 dagar på Mallorca. Vi har hunnit görs allt möjligt roligt. Dagen idag kommer Nog inte vara så händelserik, jag och Julia badar väl lite i poolen och solar och vid 6 tiden gissar jag åker vi till Palma för att flyga hem. 
Är sjukt tacksam att Julia och hennes familj valde att ta med just mig och att dem har orkat stå ut med mig i mer än två veckor. Denna bilden är en bild som jag la ut på Instagram för några dagar sen, eftersom jag inte har så mycket andra bra bilder på mobilen. Men ni får förvänta er en hel del bilder när jag kommer hem. 
Vi hörs!
 
Kommentarer
DMryttarna

HEJSAN!!

Just ni har vi en tävling i sammarbete med caseapp.se
Du har chansen att vinna 50 % på ett eget designat ipho skal, tävlingen avslutas på lördag så anmäl dig gärna!!

http://dmryttarna.blogg.se/2013/june/tavling.html

KRAMKRAM EBBA & MELISSA!!!

Datum: 2013-07-04 Klockan: 13:46:31 Blogg/hemsida: http://dmryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: