Could you check my pulse for me, to se if I'm alive?

 
 
Två bilder från Sjöis. Båda från första kvällen när vi var nere och badade. När jag hade badat klart fotade jag hästarna lite. Finaste, bästa Amira på bilden där nere. På tal om Sjöstjärnan har jag idag fixat en header till en av vännerna jag skaffade där, Olivia. Dock blev kvalitén på headern sjukt dålig när jag skickade den. Lite synd! 
Längtar tills Torsdag, då ska jag rida Major som jag inte sett på ett tag nu. Ska träna mer med halsringen, har som mål att inte behöva ta i någon tygel en enda gång, och det gick ju så bra förra gången så jag är taggad. Sen ska jag nog rida barbacka på slutet och försöka galoppera. Får se om jag sitter kvar, hans rygg är ju inte den bästa för barbacka direkt. ;) 
Förresten, vad har hänt med alla kommentarer? De verkar ha gått upp i rök på senaste tiden. Ska jag förbättra något?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: