Leonard

 
 
 
 
Lite fler bilder på söte Leo. Sjukt gullig katt, överdrivet pratglad och social. Är han ute i gräset och springer piper han så fort då går för långt ifrån honom. Han hoppade upp i mitt knä häromdagen och la sig och vilade lite och myste. Han är en hejare på att hoppa också.
Imorgon åker jag på Sjöstjärnans ridläger i en vecka och är tillbaka nästa Lördag då. Gissar att det kanske inte kommer finnas internet men det kommer lite tidinställda med Mallorca bilder så håll er gärna kvar på bloggen ändå. Jag har ingen aning om vilken häst eller så jag ska få på ridlägret men jag är sjukt taggad, ska bli hur kul som helst och har kollat igenom deras hästar och bilder/texter på hemsidan massa gånger och har bara hört bra om lägret så det ska bli super kul. Ni får väl höra mer när jag är hemma, förhoppningsvis har jag hunnit göra massvis med saker och lärt mig massor och har en hel del bilder att bjuda på. Här är en länk till deras hemsida.
Nu ska jag äta broccoligratäng och packa klart.
Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: