Mallorca del 2 - Dag 1-3

 
Efter att ha landat i Palma åkte hyrde vi en bil och åkte direkt hem till deras hus i Pollenca. Utsikten var magisk! På kvällen gick vi ut och åt middag på restaurang. 
 
 
Dagen efter gick vi runt i trädgården och fotade och var vid poolen en massa också.
 
Sen begav jag, Julia och hennes pappa in till Palma till flygplatsen för att hämta upp hennes storebror Thomas som annars bor i Holland. Ljuset när vi åkte till Palma var sjukt fint, bilden över är en av mina personliga favoriter från resan. 
 
 
Nästa morgon vaknade Julia vid halv sju av att det hade kommit in myggor i vårat myggnät och var så klart tvungen att väcka mig också. Men jag fick dessa fina soluppgångbilder så det kanske var lite värt besväret. 
 
Vi var även och åkte gokart en dag. Alla varvade mig säkert tre gånger var, haha. Här är jag fångade på bild av Julias mamma. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: