Open your eyes like I opened mine, it's only the real world

 
 
 
 
 
 
Lite bilder från en solnedgång på ön vi besökte. Har fixat två bildlänkar till mer info om Fille och Major som ni gärna kan kolla in.
Jag frågade Kerstin två saker när jag red i Fredags. Nu har jag för det första fått tillåtelse att rida Major i halsring. På uteritten frågade jag även om Major fortfarande inte går att hoppa, och Kerstin sa att han tydligen har blivit lugnare och går att hoppa igen, fast förmodligen bara på sommaren för att han är latare då. Gud vad glad jag blev det! Så imorgon kommer Ebba hit och följer med ut till Major och då SÅ SKA JAG HOPPA HONOM! :D Eftersom han inte är igång med att hoppa så han kan inte hoppa jätte högt, men det har jag inget behov av heller. Men jag hoppas att han håller sig lugn. Det ska bli kul! Jag sover över hos Ebba efteråt också.
Kommentarer
Sanna Bäckström

Herregud Sofia, du är så sjukt duktig på ta bilder! :o

Datum: 2013-07-10 Klockan: 17:46:36 Blogg/hemsida: http://sannas.horseworld.se
Filippa

Åh vilka fina bilder :)

Datum: 2013-07-13 Klockan: 15:48:38 Blogg/hemsida: http://filippasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: