The sun won't shine on the both of us

 
Min kanin är söt. Punkt. Längtar sjukt mycket till imorgon. Väderprognosen har sagt att det ska regna de senaste veckan men nu står det att det ska vara ganska bra väder, inte super varmt och överdrivet soligt men då blir jag väl bara svettig. Hoppas verkligen att jag kan rida ut men barbacka har jag bestämt att det ska bli i alla fall. Får se hur länge jag överlever, hans rygg ser inte ut att vara den skönaste. Men det är tur att han har mjuk gång i alla gångarter i alla fall, det är ju ingen Fille att sitta på (som är den mjukaste hästen EVER att rida barbacka på) men jag ska i alla fall testa. Bra balansträning kan jag gissa att det blir. 
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Så himla gosig! ♥

Datum: 2013-06-03 Klockan: 21:16:50 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: