'Cause I can't live without you now

 
Blev alldeles rastlös idag eftersom det inte var någon skola, så som jag blir av att bara sitta en hel dag hemma, så jag promenerade ner till affären och bakade sen croissants. Inte så väldigt vackra men otroligt goda. Sen köpte jag lite avokado också, typ det godaste som finns. Brukar inte egentligen skriva så mycket sånna här inlägg, men kände mig lite tvungen.
Det är lite svårt att förklara systemet hur vi arbetar på min skola men vi kan väl gämföra det med att jag har hade ett spanskaprov igår, hade haft skriftligt förra veckan och har gått och dröjt på allt detta i flera veckor och mest känt att jag inte kan detta och att det är svårt. Och efter det muntliga igår hade jag inga höga förväntningar. Tyckte helt enkelt att det gick okej, men inte super bra. Men nu såg jag att jag hade fått A. Är fullständigt i chock, men ändå sjukt-sjukt glad. Var tvungen att skriva av min lycka här, menar inte att skryta, absolut inte. Är bara så glad!  Hade inte alls förväntat mig detta. Wow! 
Nu har mamma köpt hem lite jordgubbar och annat mysigt. Åh, livet har sina bra stunder. Jag behöver verkligen fler sånna här dagar.
Kommentarer
isabella

Svar: Tack! Ja det har jag också funderat på, men jag tänker på dig ibland så helt glömd är du inte hihih.

Jag ska kanske till sverige i April, då kanske vi kan ses? Men det är inte helt säkert än. Blir en vanlig kryssning isåfall. Sen ska jag ju se 1D i maj men då kan vi nog tyvärr inte ses. Skulle jättegärna vilja typ flyga till stockholm själv och sen åka till dej och kanske vara hos dig nån natt hoho. Vet inte riktigt om det går (det är mest vad jag själv har tänkt ut haha) men man kanske skulle kunna uppfylla det i sommar? Fast det kräver ju lite mer planering än bara såhär men.

Detta blev ganska långt men hoppas du orkar läsa!

Datum: 2013-03-08 Klockan: 20:55:37 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se
Isabella

svar: Ja jag har kik, isabellabruneta heter jag där så det är bara att skriva (:

Datum: 2013-03-09 Klockan: 09:30:10 Blogg/hemsida: http://bruneta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: