Delfin & Minut

 
 
 
På dessa bilder här ser ni finisarna Delfin och Minut (och Poesi bakom Minut), som både är Signes favorithästar. Var sjukt kul att få träffa dessa hästar, innan har jag ju bara sett bilder och hört om dem. Blev dock chockad över hur små dem var, Delfin har verkligen en tendens att se mycket större ut på bild än vad hon är. Men gud så söt hon är. Åh! Kunde dock inte riktigt hälsa på henne eftersom bossiga lilla Minut jagade iväg henne. "Ne, nu ska jag hälsa på den nya personen!" Dock tyckte hon jag var rejält läskig först. Haha! Förstår henne.
Imorgon ska jag ut till Major direkt efter skolan. Håller verkligen, verkligen, verkligen tummarna för att han är lugn den här gången, han har ju varit konstig och nästintill oridbar de senaste gångerna jag har varit hos honom. Men förra Söndagen red Frida honom och då var han så lugn och skötte sig så jag hoppas att det har vänt. 
Kommentarer
Signe Nylander

Haha, så fina bilder det blev! Minut är boss/bitch, tur att hon är söt iallafall! ;) <3

Datum: 2013-03-11 Klockan: 20:00:58 Blogg/hemsida: http://signenylander.blogg.se/
Sofie

åh vad söta! :D

Datum: 2013-03-13 Klockan: 02:05:30 Blogg/hemsida: http://sofiemikaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: