Doing the brittneypanda

 
 
 
 
Första bilden är inspirerad utav brittneypanda. Hon finns på instragram om ni inte vet vem det är. Hon är grym! Dessa bilder tog jag samtidigt som jag tog "Snövit" bilden och fotade månen samt en massa andra fina självporträtt. Åhgud, jag ser verkligen jätte kort ut på både dessa bilder. Men bli inte lurad, jag är lång jag. 
Idag har det varit en stalldag i princip, dock varken särskilt mycket hästskötande eller ridande för min egen del utan först åkte vi ut till Major, men det var Frida som red honom. Efter det åkte jag direkt till ridskolan. Clara hade frågat om jag ville fota henne när hon hopptrände Pricken så det gjorde jag. Bilderna blev helt okej tycker jag och ni kommer väl kunna se dem på Claras (och Ebbas) blogg antar jag, men jag tyckte själv att det gick riktigt bra för Clara och Pricken. Blev rätt sugen själv på att hoppa själv, men tur att det är hoppning på Torsdag. Det ska bli kul! Jag har ledigt från skolan imorgon och om det finns ledigt i någon grupp rider jag åter för den gången jag missade förra Torsdagen då. Sen är det bara Tis-Ons-Tors och sen är det påsklov. SKÖNT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: