Har inga ord

 
Orkar ingenting längre. Upptäckte detta idag, men hade ingen aning om något av detta innan. Hade jag vetat hade jag gjort allt jag någonsin hade kunnat göra. Skickat in så mycket pengar jag kunnat och om jag haft tillgång hade jag varit med och demostrerat själv. Men nu har väl iprincip dem vunnit och vi förlorat. 
För er som inte vet om detta så har Djurrättsalliansen försökt ända sedan i December att rädda över 400 hundar som skulle skickas till England via flygplan. Företaget som anordnat detta är AstraZeneca, som är ett läkemedelsföretag, och det som väntar hundarna i England är ett liv i små burar och en massa plågsamma djurförsök. Allt för att vi vidriga människor ska ha det bra. Trots alla pengar som skickades in och alla demostrationer hade alla demostranter till och med polisen emot sig och idag är det bekräftat att de sista hundarna är ivägskickade. 
FYFAN! Fyfan alltså. Människor är det absolut vidrigaste som finns. Jag skäms så djupt inom mig att jag räknas som en av denna äckliga ras. Usch, människor är så jävla hemska. Tårarna bara strömmar ner för kinderna och jag vet inte riktigt om jag är mest ledsen eller arg. Fattar inte hur man kan vara så jävla grym att göra något sånt här. Jag förstår verkligen inte...
Och jag vet att det finns många fler av fall av djurförsök, och det gör ännu mer ont. Det finns så mycket andra sätt. Och att oskyldiga små djur, som aldrig gjort oss något illa ska få lida för detta.. Varför?! VARFÖR?!?!
Ber er alla att innan ni köper medicin av AstraZeneca, tänk efter!
Dessa människor förtjänar inte att leva alls och de förtjänar att få känna exakt samma smärta som dessa hundar får känna. USCH! 
Finns det något mer jag kommer kunna göra så kommer jag göra det.
 
När jag ser på dessa videos börjar jag bara gråta ännu mer. Att den som lastar in hundarna i flygplanet kan stå ut med sig själv. Kan stå där och höra folk skrika exakt vad han gör mot dessa hundar och ändå stå där och bara lasta in dem som ingenting. Usch! Och detta är ju lagligt också. Det är väl till största dels därför polisen ställer sig emot demostranterna. Men man blir ju ändå rätt arg att ingen klocka ringer i deras huvuden. För vad är innerst inne viktigast; att dessa hundar överlever men du förlorar ditt jobb eller tvärtom?! Fattar verkligen fortfarande inte att detta är fullt lagligt. 
 
Kommentarer
jenny

Håller med om att människor är bra vidriga. Har faktsiskt också skrivit ett inlägg om djurmisshandel för några dagar sen.. Usch.

Datum: 2013-03-01 Klockan: 23:28:17 Blogg/hemsida: http://jennylundgrens.blogg.se
Julia

Asså vafan. Asså om jag var där hade jag gort allt för att ens komma nära flygplanet och ta med dem små hundarna hem. Asså, varför inte bara testa saker på oss människor? Vi är helt dumma i huvudet, helt klart. Det är liksom, dem blir födda för att dö. Grisar blir födda bara för att vi ska bli mätta. Bara för att VI ska bli nöjda. Tänk, en gris på en kväll för en familj. Det är helt sjukt eftersom att vi är ju 7 miljarder på denna planet. Allt mer människor blir vegitarianer. Det är nog människorna jag respekterar mest av alla. För att dem bevisar att vi inte behöver massmörda allt och alla, vi kan leva med att bara äta grönsaker och sånt. Att hundarna ska dö, bara för att vi behöver en alvedon när vi har ont i huvudet är helt jävla sjukt. Asså, dem ska dö bara för att vi vill ha ett godluktande schampoo. Dem ska dö så att vi inte utsätts för nåt irriterande för huden. Varför finns doktorer? För att vi inte ska bli sjuka och dö. Vi måste ju ofc vara 7 miljarder! VI KOMMER SPÅRA UR!!! Vi gräver vår egen grav, och andras för den delen. T ex. Noshörningar, tigrar, elefanter, isbjörnar, och havets alla fiskar. Alla dessa kommer dö inom tio år utifall vi fortsätter såhär. Vi alla har en skuld att betala. Alla har väl nångång ätit nötkött? HAR EN KO NÅGONSIN ÄTIT EN MÄNNISKA? Nej. Och grejen är, att vi kan inte betala tillbaka skulden. Bara jag har väl ätit cirka.. hm. Kanske 50 djur i mitt snart 14-åriga liv. Och jag kan inte betala den skulden. Och jag är så JÄVLA STOLT över dig Sofia, att du har den intelligens att vara vegitarian. Och jag hoppas att du vill försöka göra nåt åt det här (asså videorna). Och nu vill jag bara säga till dessa idioter som jobbar med det här hemska jobbet; Some people just need a highfive, in the face, with a chair. Ett perfekt exempel. Och NU vill jag bara gå och slå alla. Hejdå allihopa.

Datum: 2013-03-08 Klockan: 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: