Hemma igen

 

 
 
Nu är jag alltså hemkommen från Gamleby. Eller egentligen kom jag hem igår men datorn hade krashat men vaknat till liv igen igår så internet funkade inte just då. Har i alla fall haft det riktigt kul där, orkar ju inte säga ALLT vi gjorde eftersom vi hann med så mycket, men b.l.a. har jag gjort en Harry Potter väska (som ni ser framsidan på, på tredje bilden), bowlat med Julia, Samuel och Max och annars mest umgåtts med min fina vänner och skrattat i massor. Mina vänner är för bra! Har som sagt haft det jätte roligt och längtar lite tillbaka. Tog inte överdrivet många bilder egentligen och det flesta bilder jag tog är väl bara lite minnesbilder på olika personer och är väl inget riktigt att lägga ut på bloggen. Men här är i alla fall fyra stycken, den sista är tagen i bussen på vägen hem.  
Har precis varit i stallet en sväng, kramade om Fille och skötte om honom sen. Haha, hade ju inte sett honom på en vecka nu så jag blev väldigt glad att se honom, han blev väldigt glad att se sin mat. Hmh. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: