Looking forward

 
Hittade denna bild på min vän Bella och hennes superfina fd. medryttarhäst Madness (mer känd som Nisse) från när jag fotade dem för ett bra tag sedan. Tycker speciellt att bakgrunden är så fin, tre betande hästar, de röda husen, grönt gräs, de gröna träden och speciellt molnen på den klarblå himlen. Känns lite fridfullt nästan. 
I alla fall så frågade Bella mig häromdan i skolan om jag ville åka ut och rida hennes nuvarande medryttarhäst, Dilba, någon dag framöver. Så vi ska se om vi kan fixa det någon dag, eller om vi ska vänta tills det blivit varmare. Sen erbjöd jag mig att jag gärna kunde hjälpa till lite då och då (ungefär som jag hjälper till med Major just nu alltså) eftersom Bella annars har två andra hästar att rida/ta hand om. Skulle vara riktigt kul om det blev av. Får ju i så fall bara hoppas att Dilba passar mig i så fall.
Kommentarer
Ellen (alatariel)

Åh vilken underbar bild! :)

Datum: 2013-03-07 Klockan: 19:56:30 Blogg/hemsida: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: