We're just fumbling through the grey, trying find a heart that's not walking away

 
Världens bästa ponny. Han var helt perfekt idag när jag skötte om honom, och han verkade verkligen njuta av det. Somnade nästan i min famn när jag redde ut pannluggen. Åh, finaste gullehästen. Den behövde verkligen redas ut, den var så himla risig så jag såg till att få den så fin som det bara gick. Han bråkade inte ett dugg idag utan han var super mysig verkligen och verkade njuta av allt jag gjorde. Jag kan inte förklara känslan att denna respektlösa ponny faktiskt har skaffat någon form av respekt för mig nu, det är helt otroligt.
Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar den här hästen. Bästa, finaste Fillebus.
Åker till Major imorgon, eftersom det är hoppträningar hela kvällen i ridhuset rider vi utomhus på ridbanan. Först trodde vi inte att jag skulle kunna galoppera eftersom underlaget där inte har varit det bästa men nu hade det tydligen blivit bättre så vi får se. Mamma ska förmodligen fota, det blir kul att få nya bilder i så fall. Har ju nästan inga bra ridbilder på oss, bara lite uteritt bilder och bilderna som är tagna i ridhuset är ju inte särskilt bra heller. Hoppas på att han går lika bra som förra gången. Sen är det ju hoppning på Torsdag och då har jag önskat Fille, och det skulle ju inte sitta fel att ha honom på hopptävlingen på Söndag heller. ;)
Kommentarer
sofie

Vad fin han är! ♥

Datum: 2013-03-28 Klockan: 12:56:24 Blogg/hemsida: http://sofiemikaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: