I am nothing but a shadow in the night

 
 
Jag vet inte riktigt vad det är men det är något med den här bilden som jag verkligen gillar. Kan nog vara en av mina personliga favoriter, då bakgrunden är så himla fin tycker jag. Tyckte mer om den halvt svartvita men här under fick ni den även i färg om det kunde vara kul att se. 
Tidigt imorse var jag i stallet för att agera stallvärdinna så jag hade allt möjligt att göra.  Det roligaste var nog när jag fick uppdraget att hämta Fille från hagen. Hästarna var helt galna och galopperade runt och bockade och allt möjligt och Fille var inget undantag, och deras hage är inte särskilt liten heller så jag fick gå fram och tillbaka ett tag. Men det gulliga med det hela var att plötsligt tittar Fille upp och ser att det är jag som kommer och då åkte öronen rakt fram och han joggar rakt fram till mig och hälsar glatt och bråkar inget alls när jag tar in honom. Och han är inte en häst som hur lätt som helst låter sig fångas i hagen så det var lite roligt att se. Bästa ponnyn! Ska rida honom imorgon om jag inte förstått det fel. Efter det åkte jag även och hjälpte till på ponnyridningen som vår ridskola hade inne i stan idag, sen hjälpte jag till att lasta in Toffe i transporten också. Det var faktsikt rätt kul och det var mycket folk där. Fick även mig ett par goda skratt emellanåt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: